" Welcome Here !! " Please leave your link on my sibok..hehehe Follow me | Dashboard
Gadis Mawar Merah





Terima Kasih Sayang *_*
Monday, May 14, 2012 | 1:02 AM | 0 comments

Assalamualaikum.....Hai semuaaaaaaaa ! hihihi ari nie kita nak share something yang happy + terharu + cedey = SayaSayangAwak @_@ hihihihi ha mesti korang tertanya2 pe kaitan gambar di atas dengan title entri nie kan??? hihihihihi 
Ha !! kalau korang nak tahu...buku novel kat atas tuh di perolehi selepas proses pujuk memujuk dan rayu merayu with my musyuk larh...hihihihi aku kena pujuk dia tok beli novel nie..kalau tak susah la aku... iye lar kalau aku beli novel nie guna duit aku,nanti aku xde duit nak makan pulak..hihihi (aku kan student) nak tak nak aku kena pujuk dia..hihihi mula2 aku ingat nak tengok2 jer novel kat kedai popular tuh...dalam pusing punya pusing, baca2 sinopsis setiap novel yang menarik perhatian aku last aku tersangkut kat novel nie...dah la harga dia RM34.00..so kena la pikir 2,3 kali...sebenarnya ada 3 novel yang aku minat, Cinta Si Ikan Buntal Dan Si Kambing Liar, Alahai Mat Salih dan novel yang di atas nieh...tapi hati aku lebih kepada yang di atas nieh...hihihihi bila aku keluar, tengok2 si dia tak ada...wisau aku di buatnya...aku baru nak call, alih2 aku dah nampak dia, upenya dia gi beli ais krim...ish ! hihihihi tapi xpe, mungkin dia bosan kot menunggu aku lama sangat dalam kedai...hihihihi iye la nak cari buku yang terbaik kan..mesti la lama...katanya sampai dia nak tertido menunggu aku tu yang dia pergi beli ais krim...hihihihi nakal tau u nieh !
mula2 berat sangat hati ni nak cakap tapi kalau xcakap rugi...jadiiiii baik cakap je..dapat xdapat belakang cerita...hihihii ntah pape ntah aku nie kan??macam benda penting jer...tapi bagi aku memang penting ponnnn..aku boleh rasa menyesal tau lau xdapat dan aku juga akan rasa menyesal kalau aku dah susah kan dia....hihihihi dalam pujuk2 dan pikir2...akhirnya aku beli jugak, ini semua kerana si dia yang aku amat cintai.... i love you sayang *_*  i really appreciate it ! 

Older Post