" Welcome Here !! " Please leave your link on my sibok..hehehe Follow me | Dashboard
Gadis Mawar Merah





Kita Minat Dia !!! *_*
Monday, May 14, 2012 | 12:10 AM | 0 comments
Assalamualaikum...salam mesra from me !! i love u ^_^ hurmmm dah lama rasanya saya tak menulis yer...hihihihi cian musyuk2 ite nieh... a'juk la tuh...jgn lar a'juk..ite sbnrnya xde mood nk tulis...cowie yer...hihihi ha cmtu larr...xmo a'juk lagi key...anti kite cedey..*_*... hai u all..hope semua sihat walafiat..winduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu nyerrrr kat korang...suka tengok blogger2 yang sering dan rajin tulis post2 yang terkini setiap masa,saat (eh ! ade ker?? ) hehehe bantai lar...dan setiap hari...ade je stolimoli koang...aku pon ade je cuma aku nie tgk mood lau nk share something nieh...bila mood aku nak membebelkan sini..ha aku pon start la membebel panjang....apa2 pon kita enjoy !! hehehehe
eh koang ari nie aku nak share something tentang novel dari penulis Damya Hanna...hihihihi aku minat gila karya-karya dia...menusuk ke kalbu ku...hihihi novel pertama yang aku baca dan membuatkan aku jatuh hati padanya ( ceh wah ! ayat xleh bla... tp mmg betoi beb ^_^ ) novel Sepi Tanpa Cinta...aduh ! baca title pon dah mendalam pe tah lagi bila membaca kandungannye...meleleh wa ckp lu !!! hihihihi over tau aku nie... dan tu la novel pertama Damya Hanna yang aku miliki...abg aku yang belanja..kihkihkih 
tapi sekarang nieh aku sudah berjaya mengumpul novel karya cik Damya Hanna kita, kesemuanya sekali...huahuahua happy nyerrr... yang latest nie pon aku dah perolehi...hihihihi tapi xbaca lagi..kalau lar Cik kak Damya Hanna kita membaca entri nieh....saya nak bagitahu yang saya teringin sekali ingin bertemu dengan Cik Damya Hanna....tttteeeerrrriiiinnngggiiinnn sangat !



ha ! ni la novel terbaru Damya Hanna....koang lain kali kita cerita lagi yer... dadadada kite pergi dula okey ! babaiii... love u *_*

Older Post | Newer Post