" Welcome Here !! " Please leave your link on my sibok..hehehe Follow me | Dashboard
Gadis Mawar Merah





wndunyerrrr kat die....
Wednesday, December 21, 2011 | 1:32 AM | 0 comments
Assalamualaikum... hai suma lama dah aku x conteng2kan nukilan aku kat sini....sian die...hmmm aku windu la kat die...windu sangat2....wwwwwwwwiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnddddddduuuuuuu dia !! (jerit) ha lega skit...hehe ase nak nangis la..ari tu dapat jumpa sekejap je...ada la dalam 40minit...hehe xberani jumpa lama2 lepas mak aku cakap yang wat kan ati aku wisau... cakap mak nie jangan main2... masin tau ! tu sebab la aku blik awal skit... tapi apa2 pon aku bersyukur dapat jumpa dia walaupon sekejap.. kesian dia.. banyak kali minta nak jumpa , ajak tengok wayang lagi... aku harap dia paham keadaan aku.. tapi sebenarnya dalam ati nie wisau sangat , takot2 dia berubah dek kerana kami susah nak jumpa.. time tu aku redha dan pasrah pada yang maha esa... jika dia tuk ku ko kurnia kanlah kesabaran dalam ati nye tapi jika dia bukan tuk ku , aku serahkan segalanya padamu... aku redha ! tu la doa ku... akhirnya kami di beri peluang tuk berjumpa walaupon 40 minit... :)

ase lama sangat xjumpa dengan si dia... rindu gilerrr ! tapi aku kena banyak2 bersabar mudah2an rindu kami dapat di ubati... hehe sedang menulis2 nie tiba2 teringat saat2 kami keluar bersama... yang paling aku ase sonok sangat g kenduri umah membe... kteowg pakai baju warna purple..hehehe tapi yang paling aku suka  bila tengok die pakai baju kemeja hehehe sian dia... dia dah la xsuka sangat pakai baju formal2 nie... dek sebab permintaan aku , dia pakai juga la... ikotkan ati dia...dia nak pakai t-shirt je tapi aku yang bekeras soh dia pakai baju kemeja...demi aku dia sanggup pakai... anyway, aku sukeeeeeeeee sangat2 ! dia nmpk kiut , tomei dengan pakaian camtuh... i like ! :) sayangggggg diaaaa ! dadada 

Older Post | Newer Post